Gott Nytt 2011

Ett nytt år för med sig både tillbakablickar och nya satsningar, i alla fall för mig!

2010 har varit ganska tufft mot mig, både kroppsligt och mentalt. Men jag har också lärt mig en massa saker om livet, tack vare detta. Så när jag nu summerar allt som hänt, kan jag säga att året har gett mig en hel del. Jag har fått en inre utveckling, insett vad jag vill prioritera och fokusera på. Jag har också fått en del andra insikter, som jag nog inte hade fått utan detta tuffa år!

2011 kommer jag att fokusera på lite nya sätt och det kommer att bli en del förändringar till det bättre. Inre utveckling kan vara tufft och kommer att innebära hårt arbete och annorlunda prioriteringar. Jag ser fram emot det nya året som precis har börjat! I dag är första dagen på resten av mitt liv!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0